donderdag 26 augustus 2010

Voorbij

Het is tijd om dit weblog te sluiten.
Opeens weet ik het zeker.

Al drie maanden is het hier windstil.
Dat is niet goed voor een weblog.
Sterker, is het nog wel een weblog als je zelden een tekst toevoegt?
Nee.
Nou, dat bevalt me niet.
Een weblog als een dood paard. En ik maar sjorren? Nee.

Het is de hoogste tijd om officieel de verbinding te verbreken.
Misschien dat ik weer ga bloggen, o, vast wel - maar niet hier, niet in de Tussentijd.
De Tussentijd? Dat was die inspirerende periode tussen mei 2007 en augustus 2010. Voorbij.

Nu.


 --------------------------------
Reacties doen me goed.

Ai, Jeanet, lezen dat je stopt met je blog, dat doet me pijn. Wat een verlies. Ik heb het steeds met zo veel plezier gelezen! Ik vind het heel erg jammer en tegelijkertijd heb ik veel bewondering voor je moed. Stoppen als je voelt dat je moet stoppen. Machtig.  

5 opmerkingen:

Carola van den Berg-Post zei

Hoi Jeanet
Wat jammer ,ik heb genoten van de doorkijkjes. Soms was ik stil van ontroering en andere keren juist juichend enthousiast, zoals ik jou mailde juni vorig jaar.
Dat is zo gebleven tot dit laatste doorkijkje.Dank je, dank je voor het delen.
Carola

irma zei

Op naar boek! (hoop ik)
Bedankt, irma.

Zoot zei

Jammer voor de lezers, Jeanet! Maar goed besluit als er even niets meer te sjorren valt..

Ben benieuwd wat voor een tijd het nu voor je is..

groeten en liefs van je achternicht!

Anoniem zei

Hoi Jeanet,
Goed dat je het formeel meedeelt, en het niet als een nachtkaars laat uitgaan. Ik kwam al een tijdje niet meer zo vaak op je blog omdat er niet zoveel nieuws op stond ;-) soort kip-ei kwestie is het.
Ik heb je blog altijd met veel plezier gelezen. En volgens mij heb ik daardoor ook De overgave gelezen, een prachtig boek.
groetjes Elle

marijke zei

lieve jeanet,ik dacht vandaag aan je en ging daardoor even kijken of je wat nieuws had geschreven op je blog,en ik ontdekte dus met schrik dat je er mee gestopt was,ik heb altijd met veel plezier een kijkje mogen nemen in je belevenissen.
Ik vond het knap van je om het zo op "papier" te zetten. Lieve jeanet we houden op een andere manier wel contact
Liefs,marijke